FAQ

Zde jsou odpovědi na Vaše nejčastější dotazy ohledně technického fungování e-shopu.

 

Byl/a jsem registrovaná ve staré verzi e-shopu a nyní se nemohu přihlásit.

V nové verzi e-shopu se změnily podmínky registrace - vznikl nový Věrnostní program. Tím došlo ke změně shromažďování Vašich osobních údajů. Proto je nutné udělat novou registraci a tím souhlasit s těmito novými podmínkami.

 

Teď jsem se registroval/a, ale nevyplňují se mi automaticky údaje o adrese v objednávce. 

Po dokončení nové registrace Vás systém automaticky nepřihlásí, je potřeba přes políčko Přihlášení se přihlásit.

 

Je možné nakoupit i bez registrace?

Ano, náš nový systém toto umožňuje. Můžete učinit jen jednorázový nákup a nikde se neregistrovat. V košíku je vyplníte své dodací údaje. Registrovaným a přihlášeným zákazníkům se tyto údaje vyplní automaticky.

 

Kdy se mi načte sleva pro registrované zákazníky?

Jestliže jste registrovaný zákazník a přihlášený, zboží již vidíte se slevou a do košíku ho vkládáte se slevou (u již zevněného zboží se další sleva nepočítá).

Jestliže nejste registrovaný zákazník a máte nachystaný košík, můžete se zaregistrovat, ceny v košíků se Vám po registraci a následném přihlášení automaticky přepočítají. Pokud se tak nestane, dejte nám prosím vědět nebo to připište do poznámky (může to být způsobeno starou verzí prohlížeče, nefungující javou nebo problém se soubory cookies).

 

Jestliže máte jakékoliv další dotazy, neváhejte nás kontaktovat - mailem, telefonicky či přes chat. Děkujeme.